Dane teleadresowe:
ul. Bohaterów Warszawy 4
66-400 Gorzów Wielkopolski

tel.: 95 720 42 63
tel. kom. 666 832 446
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

Godziny pracy:

poniedziałek - piątek 700 - 1500
sobota - nieczynne
niedziela - nieczynne

certyfikat

 

Zakład Higieny Weterynaryjnej rozpoczął działalność w 1946 roku. Od roku 1956 siedziba ZHW znajduje się w Gorzowie Wlkp. przy ulicy Bohaterów Warszawy 4, gdzie funkcjonuje do dnia dzisiejszego. Badania serologiczne wykonywane są w Pracowni Badań Serologicznych mieszczącej się w Zielonej Górze, przy ulicy Browarnej 6. 

Zakład Higieny Weterynaryjnej wchodzi w skład struktury organizacyjnej Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Zielonej Górze. Inspektorat jest jednostką organizacyjną, stanowiącą aparat pomocniczy Lubuskiego Wojewódzkiego Lekarza Weterynarii, wchodzącego w skład zespolonej administracji wojewódzkiej. 

Od roku 2005 Zakład Higieny Weterynaryjnej  posiada CERTYFIKAT AKREDYTACJI LABORATORIUM BADAWCZEGO Nr AB 594, a badania wykonywane są zgodnie z aktualną normą PN-EN ISO/IEC 17025  „Ogólne wymagania dotyczące kompetencji laboratoriów badawczych i wzorcujących”. W ramach utrzymywanego Systemu Zarządzania wg wyżej przywołanej normy, zostały akredytowane metody badawcze opisane w normach, przepisach krajowych, europejskich i międzynarodowych, a także wg  własnych procedur badawczych opracowanych w ZHW. 

Aktualny wykaz akredytowanych metod znajduje się w zakładce: ,,Zakres akredytacji ".

Dążeniem Dyrekcji Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii i Kierownictwa Zakładu Higieny Weterynaryjnej jest:

  1. zapewnienie profesjonalnego, na najwyższym poziomie, wykonywania badań oraz wysokiej jakości usług świadczonych Klientom;
  2. zbudowanie i utrzymanie opinii rzetelnego, życzliwego i godnego zaufania partnera dla Klientów i wszystkich zainteresowanych współpracą z Zakładem Higieny Weterynaryjnej. 

    W celu pozyskiwania informacji zwrotnych od Klientów, dla doskonalenia Systemu Zarządzania, prowadzonej działalności badawczej oraz obsługi Klienta, ZHW stosuje ankiety, rozmowy i spotkania z Klientami.